Již léta si odborná obec audiovizuálních studií klade otázku, co stojí za neoddiskutovatelnou nadřazeností raynetích videí. Ne, není to jen dokonalá souhra marketingového dream-týmu, ani nedostižný ostrovtip muže za kamerou (byť k obému se nedá než pokorně přikývnout). Odpovědí je Jurova nevídaná schopnost reverzního zachycení reality. V běžných produkcích se kamera snaží kreativně zachytit kus děje, probíhajícího před sklem objektivu. V Jirkově případě se však sama realita aktivně snaží uspokojit objektiv, chip a samozřejmě samotného mistra za hledáčkem. Často se pán pixelů skrývá pod tmavou hudynou, zasvěcení jej však snadno rozpoznají podle raynetího znaku, který si jako první rejnok vůbec nechal vytetovat na jednu ze svých ploutví. (Což mimo jiné poněkud zkomplikovalo možnosti budoucího rebrandingu. Zlobit se nicméně není dovoleno!)